torsdag 25 november 2010

Manligt och kvinnligt en gång till

Tjejkväll för mig är: mysigt, gärna hemma ngn gång dock sällan ute, god mat och gott vin. Det är en kväll fylld med umgänge och skvaller, lugn och ro. Ingen hets eller stress.

Grabbkväll tycks vara en massa öl och annat dricka, dyra nöjen som Gocart, laserhall eller relax. Middag ute på stan och sen vidare till krog eller dylikt. I alla fall för min man och hans vänner.

Jag vet inte om det är mängden alkohol, mängden stress och tider att hålla eller mängden pengar som avskräcker mig och får mig att rynka pannan men jag är glad att jag är kvinna!

1 kommentar:

  1. Jag måste nog erkänna att jag är en sån som fortfarande vill festa och gå ut :D Men jag är 95% säker på att det är för att jag inte haft chansen att "festa av mig" i min ungdom tillräckligt pga hur mitt liv sett ut. Annars brukar man ju oftast ha det avklarat när man är i min ålder känns det som :D
    Blev den den 11:e förresten, eller har ni inte bestämt än?
    *stor kram*

    SvaraRadera