torsdag 4 november 2010

Å en till

inatt var jag superhjälte som flög runt. Jag spejade och spanade och kysste min man emellanåt. Helt plötsligt hör jag ett illvråååål! Jag irrar runt och manteln snurrar till sig så jag får springa på marken.

Med ett ryck vaknar jag och inser att det är Fanny som skriker. Jag ger henne hostmedicin och får en stor kram av blöta kinder, tårarna rinner. "Du är m in bästaste kompis mamma, älskar dig. Nu ska jag fortsätta sova"

Jag går in i mitt rum och kryper ner i mannens armar och blundar nöjt. Jag känner mig faktiskt som en riktig superhjälte och somnar om.

2 kommentarer:

  1. Visst är det underbart när man får vara hennes bästaste kompis! =)))

    SvaraRadera
  2. Men gud vad gullig hon är!! :)
    Men vad du drömmer roliga drömmar då *hihi* Jag drömde häromnatten att Varo (stava?) satt i min hall (han den blonda i serien Spartacus, om du sett den?)..snacka om att man är lite "störd" haha. Men jag var himla glad att ha en hunk som han hos mig i alla fall :P

    SvaraRadera