måndag 13 december 2010

Utmattad

Nu har jag ätit pulverdiet i två veckor och tränar i 21 dagar. Jag är slut på energi och har inte en aning om hur mkt jag har gått ner eller inte gått ner.

Men jag har i alla fall tappat ånga cm runt midja och höfter och det är ju alltid bra. Tyvärr gör bristen på energi och längtan efter mat eller ja smaker att jag inte riktigt känner av resultatet.


Men men jag ger det till dagen innan jul, sen pausar jag till 26 december för att sedan köra igång igen. Kul jul!

2 kommentarer:

  1. Men gumman, tänk på att inte träna för hårt om du går på "ren" pulverdiet. Lättare träning bara då, annars mår du inte bra i längden.
    Alternativt byter du bara ut 1 eller 2 av dagens måltider med shaken och äter vanlig (men bra) mat på övriga måltider. Då orkar du med träningen bättre, och du går ju ner ändå :)
    Ta hand som dig själv vackra kusin <3
    Jag kör lite naturdiet här ibland, men byter bara ut någon måltid ibland och skulle behöva ha din disciplin till träning! :) Fast jag funderar på att köra en "ren" diet i 2 veckor för att kicka igång, men då tränar jag inte. Promenader bara isåfall.
    Sköt om dig *kram*

    SvaraRadera
  2. ja sant men man vill ju bli tajt oxå haha. Fast idag har jag ingen ork alls :( den veckan nu if you know what i mean ;)

    SvaraRadera