lördag 21 augusti 2010

Dyrt!

Jag har något att erkänna. Jag är klock beroende, jag älskar klockor. Det är nästan det första jag tittar på när jag träffar människor, vad har de för klocka? Wow, snygg den vill jag ha eller men snälla du behöver en ny klocka far snabbt genom mitt huvud.

När man har så många klockor som jag är saken den att när en tar slut, batteriet alltså, lägger man den åt sidan och tänker att det byter jag senare jag har ju fler att välja på idag. Sedan går nästa och jag tänker likadant, "Det är inte så dyrt att byta ett klockbatteri, det gör jag senare jag kan ta den där istället". Till slut står jag där med två fungerande klockor och börjar bli desperat eftersom jag inte längre kan matcha alla mina utstyrslar och helt plötsligt är det inte så billigt.

Det är jätte jättedyrt att byta batteri i klockan, i alla fall när det är ett 10 tal som behöver nytt batteri.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar