söndag 16 oktober 2011

Trött men nöjd

Idag har jag följt med maken på jakt. Vi gick med Akilles som skötte sig superbra. Många kilometer har avverkats och det känns i kroppen.

Nu har jag ordnat allt med chef och de som bör är informerade så nu kan jag säga att jag fått jobb som klasslärare! En ferietjänst(och ja fast anställning) i en superfin, mysig skola. De jobbar efter en princip som passar mig som handen i handsken. Jag börjar om två veckor i en etta i Ankarsviks skola. Jag kommer sakna mina elever och kollegor, jag slutar ju inte för att jag inte trivdes men ett fast jobb som klasslärare kommer inte ut på marknaden särskilt ofta så bara att nappa.

Så jag säger det igen, det går bra nu :)

2 kommentarer:

  1. Och jag är glad att du är glad! =)))

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Såg din kommentar på Suznings blogg om feathercuffsen.
    det är jag, Angelica som gör dem...
    Tradera försäljninger går dåligt så säljer dem numera via min blogg shop, med större framgång =)
    http://angelicasfjadrar.wordpress.com/

    Kul att du gillar dem!
    MVH/Angelica

    SvaraRadera