söndag 2 oktober 2011

Sammanfattar

Helgens tio minuter

Jag har spenderat kvalitets tid med dottern, lagt pärlplattor, haft disco och gjort annat skoj.

Jag har gått i skogen med maken, en halvkort tur men ändock en tur, vi har även kapat, lastat, lastat ur och staplat ved så lär vara lagom mör i ryggen imorgon.

Idag var det pizza till middag och då gjorde jag en stor sallad till, fyllde halva tallriken och åt betydligt mindre pizza. Vilket kan tyckas fånigt för vissa som har karaktär nog att avstå helt men jag unnade mig det efter dagens slit och det var gott, salladen åts naturligtvis först så jag blev mätt för fort haha :) Men jag är stolt över mig själv.

Nu har vi sett film och njutit av sista lediga timmarna så man orkar veckans längsta dag imorgon.
Sov gott alla därute och vakna glada :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar