tisdag 26 april 2011

Dagbok

Nu får min halvaktiva blogg fungera som dagbok.
Imorgon börjar jag sopp diet på nytt, tog en sväng feb och mars och gick ner 10 kg ca. Sedan gick allt åt helvete i livet, nej inte allt. Jag har ju man och underbara barn och tak över huvudet men mycket gick åt pipsvänegn och orken tröt.

Nya tag från imorgon, invigde med ett hårt träningspass idag. Hittills har jag gått ner 23 cm totalt (midja, stuss och byst tillsammans). Spännande att mäta sig nästa onsdag, 4 maj.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är så himla duktig Iza! Du tränar ju jätteofta/mkt, och det är inte det lättaste att gå på diet (inte att köra den perfekt i alla fall hur länge som helst). Jag tycker du är jättestrong! (Jag fixar inte ens att gå ner mina sista 5 kg, har "varit på väg" i 3 år nu, men det skiter sig alltid varenda år).
    Hejja dig gumman! *kram*

    SvaraRadera
  2. ja men de sista 5 är svårast oavsett diet, minns det var många på viktväktarna som kämpade sig gula och blå. Egentligen tycker jag Viktväktarna är bästa metoden men du vet...man har ju inget tålamod och inte råd med det dyra medlemsskapet :) Du är duktig och vacker ändå kusin

    SvaraRadera