torsdag 28 april 2011

Dag 2

Känns som dag 3, vet inte varför. Idag har det gått superbra, till och med bakat med Fanny. Hoppas jag även lyckas hålla mig borta från allt sedan.

Hållit dieten, varit uppe en tur på spåret som iof inte alls gick så bra som jag trodde innan. Nu blir det ett pass Jillian Michaels och sen ska jag med gott samvete slöa på soffan.

Man kanske skulle föra en löp dagbok?

En annan sak jag är nyfiken och intresserad av så är det Keto dieten. Läst om det på blogg Zero eller vad den heter. Verkar faktiskt bra och vettigt och logiskt.

1 kommentar:

  1. Är det på Gabriellas blogg (den som jag har i min blogglista)? :)
    Hon har skitbra tips och läsning om keto i alla fall tycker jag :) Jag vet många som kör med keto som är kroppsbyggare och behöver bränna bort fett för att få fram en mer definierad kontur på kroppen. Så jag tror keto är ganska välkänt i "träningsvärlden". Jag gillar verkligen hela idén med keto, och det finns så mkt gott man kan äta ändå som kroppen mår mkt bättre av :) Det jag tycker är lite svårt dock är att hitta sin egen balans sen, som man kan leva med (det är en sån fin gräns liksom med hur mkt kolhydrater per dag ens kropp trivs bäst med) men man får prova sig fram helt enkelt! Stor kram min fina kusin!! <3

    SvaraRadera