måndag 13 juni 2011

Tungt nu

Inte dieten eftersom jag föll dit under långledigheten och njöt av god mat och god efterrätt med maken.

Även gott grillat med mamma har slunkit ner, nystart idag men tar ju tre dagar att uppnå ketos igen.

Alla har planerat upp sin semester känns det som. Flertalet på jobbet har hunnit iväg eller är snart på väg både inom landet och utomlands, bästa vännen kom nyss hem från en två veckors skön semester. Annan vän åker på familjesemester i vårt fina avlånga land. Maken åker till Kina på konferens och en halv ons samt en hel torsdags sightseeing och shopping. Själv tar jag mig knappt ner på stan.  Det värsta är att jag vet att det finns de som har det sämre å då får man inte klaga för isf är man otacksam och gnällig....jaja men så kalla mig gnällspik för det känns inte ett dugg roligt!!!

Känns tungt nu...riktigt tungt....

1 kommentar:

  1. Det är så klart att man får klaga.
    Man FÅR vara en riktig gnällspik och riktigt
    VÄLTRA sig i eländet.
    Allt som hjälper en att så småningom må bättre igen är tillåtet.
    Och om inget annat hjälper så har jag alltid ett lyssnande öra och en öppen famn för dig mitt hjärta.
    Love u!<3

    SvaraRadera